השכרת בובקט ללא מפעיל או עם מפעיל

ציוד מכני הנדסי עבודות בובקט, עבודות עפר, מיני מחפרונים ושופלים

ציוד מכני הנדסי עבודות בובקט, עבודות עפר, מיני מחפרונים ושופלים

לעיתים קרובות קיים צורך לבצע עבודות על שטחים קטנים וציוד מכני הנדסי שהכי מתאים לעבודות עפר מסוג זה כמובן בובקט (בובקאט) או מיני מעמיס – קוריאם לו גם לעיתים יעה אופני קומפקטי.

מחירו די גבוה ולכן הכי פשוט וכדאי במקרים רבים להשכיר בובקט לפרק זמן קצר ולבצע עבודות בובקט השכיחות שבהן בובקט יכול לסייע וביניהן יכולת לחפור, לשנע מטען ממקום למקום, לפרוק עפר לתוך משאיות, להעביר חומרי בניין ועבודות נוספות שבהן מיני-מעמיס יכול להיות מועיל.

במקרים רבים הצורך הוא השכרת בובקט עם מפעיל, כאשר המפעיל בעל רישיון מתאים להפעלת בובקט ויודע לבצע בו פעולות בצורה הכי מהירה ויעילה תוך הקפדה על כללי בטיחות שבוודאי יש לנקות בעת ביצוע עבודות עפר מסוגים שונים וזאת בגלל יכולת תמרון מדהימה של בובקט בשטחים די צפופים וקטנים, כאשר ללא ספק חייב להיות נוכח במקום העבודה גם מפקח על עבודות עפר, בכדי לפקח על פעילות והבטיחות במקום.

למרות שבובקט יכול לנוע בכוחות עצמו, בגלל שמדובר על ציוד מכני הנדסי קומפקטי, בדרך כלל נהוג לשנע בובקטים למקום ביצוע העבודה על גבי משאיות משא גדולות ומורשות, כאשר עצם השינווע משפיע כמובן גם על מחיר השכרת מיני מעמיס ולכן מומלץ למצוא חברות שמציעות השכרת ציוד צמ"ה כמה שקרוב למקום ביצוע עבודה בשביל לחסוך במחירי שינוע.

בעלי חברות להשכרת בובקטים מאוד מקפידים בבחירת הלקוחות שלהם שמבקשים להשכיר בובקט וזאת במטרה להבטיח חזרתו לבעלים כי בסופו של הדבר מדובר על ציוד מאוד יקר ולכן ש לשמור עליו בצורה נאותה.

בנוסף יש לקחת בחשבון שקיימים דגמים של מיני מעמיסים עם גלגלים וגם דגמים עם זחלים, כאשר על מזמין יש לדעת על קיומם של שני הדגמים ולבחור את הדגם הכי מתאים למקום העבודה הצפויה.

קיימות יצרניות רבות שמייצרות את המיני מעמיסים, כאשר אין ביניהם הבדל משמעותי וכולם מבצעים את אותן הפעולות.

במידה והינכם מתעניינים בהשכרת בובקט עם מפעיל או בלי מפעיל, נשמח אם תפנו אלינו ואנו נשתדל לת לכם מענה מהיר ומקצועי ככל הניתן.

Call Now Buttonחייגו לקבלת מידע נוסף דילוג לתוכן